Marina Portonovi, Crna Gora - MARINETEK NCP
Marina Portonovi, Crna Gora

Marina Portonovi, Crna Gora

Marina Portonovi se nalazi u Kumboru pokraj Herceg Novog, i dio je Portonovi Resort-a koje slovi kao trenutno jedno od najvećih nautičkih destinacija na Mediteranu. Pored marine, gradi se 275 luksuznih domova kao i One&Only hotel najviše kategorije. Obzirom da će po završetku svih radova Portonovi biti jedinstven i luksuzni turistički kompleks, Marinetek je za gradnju marine ponudio širok raspon vlastitih tehničkih rješenja kako bi se korisnicima usluga marine pružila najkvalitetnija moguća usluga.

Crna Gora je uzbudljiva destinacija koja tokom čitave godine nudi bezbroj otkrića. Zahvaljujući svojim prekrasnim prirodnim ljepotama i povijesnim znamenitostima, ali i vrlo prihvatljivoj poreznoj politici, posljednjih godina postaje nezaobilazna destinacija za razvoj prvoklasnih turističkih resorta. Portonovi se nalazi na uistinu zavidnom položaju između planine i mora, pokraj predivnog srednjevjekovnog grada Herceg Novi, na manje od sata vožnje automobilom od međunarodnih zračnih luka u Dubrovniku (33km) i Tivtu (18km).

Karakteristike

Naziv projekta: Marina Portonovi
Lokacija: Kumbor, Crna Gora
Investitor: Azmont Investment
Kapacitet marine: 238 veza za jahte dužine od od 7 do 70 metara
Radovi: Gradnja, doprema i instalacija novih gatova sa sidrenim sustavima gatova i plovila, te kompletnom instalacijom.
Budget:
Godina dovršenja:  2017
Proizvodi: više tipova standardnih Marinetek pontonskih elemenata, od najvećih Super Yacht pontona širine 4 metra i mase do 45 tona, do najnovijih All Concrete Heavy Duty pontona širine 2,5 metra
Posebnosti: Veliki raspon različitih veličina plovila; cjelokupni akvatorij marine zaštićen je čvrstim valobranima na betonskim pilotima, ispred ulaza je postavljen 180 metara dugi plutajući valobran sastavljen od Marinetek valobranskih elemenata tip M5300BRK, širine 5 metara; Marinetekov ponton sa ugrađenim separatorom za pročišćavanje vode.

Marina Portonovi je dizajnirana od strane “Marina Projects-a”, specijalizirane međunarodne konzultantske tvrtke koja pruža sve aspekte usluga u dizajniranju marine, sa sjedištem u svjetskom pomorskom centru u Portsmouthu. Planirano je da marina bude u upotrebi tijekom cijele godine, kako za jahte i super jahte u vlasništvu korisnika vila i apartmana u samom resortu, tako i one jahte i super jahte tijekom kraćeg posjeta na njihovim krstarenjima. Marina broji ukupno 238 veza za jahte dužine od od 7 do 70 metara, unutar zatvorenog bazena, s mogućnošću prihvata jahti duljine do 120 metara duljine na vanjskom lukobranu.

Veliki raspon različitih veličina plovila, dodatni su zahtjevi na koje smo trebali odgovoriti, a obzirom na naše dugogodišnje iskustvo u preko 60 sličnih projekata u Hrvatskoj i više od 30 na cijelom Sredozemnom moru, to za nas nije bio veliki problem.

Većina jahti ima vez uz plutajuće pontonske gatove. Za plovila do duljine od 15 metara osiguran je vez uz Marinetek fingere, dok je za veće jahte predviđen standardni „mediteranski četverovez“. Za gradnju pontonskih gatova korišteno je više tipova standardnih Marinetek pontonskih elemenata, od najvećih Super Yacht pontona širine 4 metra i mase do 45 tona, do najnovijih All Concrete Heavy Duty pontona širine 2,5 metra. Svi pontonski elementi međusobno su spojeni polufleksibilnim spojnim setovima sa gumenim amortizerima i čeličnim vijcima, koji uz precizan dizajn gradnje samih elemenata osiguravaju dugi vijek trajanja uz praktično vrlo malo održavanje. Pontoni su pričvršćeni uz kopno sa tzv. wall guide-ovima.

Cjelokupni akvatorij marine zaštićen je čvrstim valobranima na betonskim pilotima kako bi se sačuvala prirodna cirkulacija mora kroz marinu. Ulaz u marinu je postavljen prema istoku, odnosno prema Tivtu. Kao dodatna zaštita od valovanja iz Tivatskog zaljeva, ispred ulaza je postavljen 180 metara dugi plutajući valobran sastavljen od Marinetek valobranskih elemenata tip M5300BRK, širine 5 metara. Uz samu benzinsku postaju za plovila u marini postavljen je Marinetekov ponton sa ugrađenim separatorom za pročišćavanje vode. Osmišljen je na način da otpadne vode, masti i ulja istječu u kanalice koje su postavljene cijelim dužinom pontona te se prikupljaju u ugrađeni sigurnosni uređaj odnosno separator. Posebnim tehnološkim procesima uređaj odvaja otpadne tvari, pročišćava vodu prije samog puštanja vode u more dok se ulja i masti iz separatora nakon određenog vremena prazne iz zapremnika separatora.

Svi predviđeni betonski pontonski elementi proizvedeni su u proizvodnim pogonima Marinetek NCP u Šibeniku, gdje su po dovršetku u nekoliko faza ukrcani na poseban brod za transport sa vlastitim dizalicama i dopremljeni do gradilišta u Crnoj Gori. Preuzimanje ukupno 67 pontonskih elemenata sa svom dodatnom opremom, instalaciju opreme i sigurno sidrenje svih gatova Seaflex sistemom, kao i instalaciju sidrenih sustava plovila Marinetek je izveo sa svojim instalacijskim timom, posebno certificiranim za Seaflex sidrene sustave. Za spomenuti je svakako i činjenica da je za marinu isporučeno i 11 pristupnih mostova, čak 20 km ili 11 t konopa odnosno odnosno skoro 40 paleta dodatne opreme i to većinom proizvedene od strane hrvatskih proizvođača.

Novosti

Uspješno završena izgradnja marine Portonovi u Crnoj Gori

Uspješno završena izgradnja marine Portonovi u Crnoj Gori

Nakon gotovo godine dana od početnih pregovora odnosno definiranja svih potrebnih segmenata projekta i sklapanja ugovora sa tvrtkom Azmont Investments, uskoro se privodi kraju jedan od naših najznačajnijih projekata u
Marineteku je povjerena izgradnja komunalne lučice u dubrovačkoj gruškoj luci

Marineteku je povjerena izgradnja komunalne lučice u dubrovačkoj gruškoj luci

Ravnatelj Županijske lučke uprave Dubrovnik Željko Dadić i direktor šibenske tvrtke Marinetek NCP Boris Miškić potpisali su u četvrtak, 4. svibnja u Palači Ranjina Ugovor o izvođenju radova na izradi
Marinetek NCP dobio novo priznanje za uspješan rad

Marinetek NCP dobio novo priznanje za uspješan rad

  Nakon još jedne uspješne sezone, te dovršenih projekata gradnje nove ACI marine u Slanom, druge faze rekonstrukcije Marine Kornati u Biogradu, i gradnje komunalnih lučica u Puli, Kraljevici i
Uspješno dovršena i druga faza rekonstrukcije Marine Kornati

Uspješno dovršena i druga faza rekonstrukcije Marine Kornati

Krajem veljače 2017, nekoliko dana prije predviđenog roka, uspješno je dovršena i druga faza rekonstrukcije Marine Kornati u Biogradu. Radovi su započeti odmah nakon zatvaranja nautičkog sajma Biograd Boat Show
Marinetek na ovogodišnjem METS, INCOMIA i REXPO-u

Marinetek na ovogodišnjem METS, INCOMIA i REXPO-u

Kao i svakog mjeseca studenog od svog osnutka, i ove je godine Marinetek učestvovao kao izlagač na najznačajnijem svjetskom sajmu posvećenom nautičkoj industriji METS, u Amsterdamu. Veliki štand na samom
Usidreni prvi gatovi u Luci Vrnaža u Šibeniku

Usidreni prvi gatovi u Luci Vrnaža u Šibeniku

  Gradnja luke otvorene za javni promet lokalnog značaja Vrnaža nastavlja se dogovorenom dinamikom. Koncem ljeta započela je prva faza radova kojom se planiralo uređenje zapadnog dijela uvale, tj. uređenje

Drugi o nama

Goran Ražnjević
Goran Ražnjević predsjednik uprave, Ilirija d.d.
U Marinetek NCP dobili smo prije svega partnera uz čiju će podršku, znanje i iskustvo Marina Kornati i Ilirija d.d. nadalje ostati jedna od tri vodeće nautičke luke na Jadranu, ali dodatno obogaćena i modernizirana implementacijom najboljih postojećih tehničkih rješenja.

Obzirom da kao kompanija u svom poslovanju oduvijek težimo izvrsnosti i kvaliteti usluge i proizvoda ne samo prema svojim klijentima već zahtijevamo taj isti standard i od svojih dobavljača stoga je kod izbora izvođača jedan od temeljnih kriterija bio da kompanija s kojom ćemo surađivati u ovom iznimno zahtjevnom i izazovnom projektu, ne samo za nas kao investitora već i za sve uključene izvođače radova, mora iznad svega pružiti kvalitetnu uslugu i proizvod, uz poštivanje svih zakonskih propisa kao i visokih standarda turističke i nautičke industrije, a istovremeno da bude efikasna, fleksibilna, pouzdana i odgovorna u preuzimanju i poštivanju svih dogovorenih obveza – što je tvrtka Marinetek NCP pripremnim fazama ovog projekta pokazala da zaista to i jest te smo u njima pronašli pravog partnera.