NCP Marina Mandalina - MARINETEK NCP
NCP Marina Mandalina

NCP Marina Mandalina

NCP Marina Mandalina prva je marina u Hrvatskoj sa posebnim dijelom marine opremljenom isključivo za prihvat megajahti. Razvoj marine započeo je 2006. godine postavljanjem tri gata sa ukupno 180 standardnih vezova. Razvojem marine, i širenjem koncesijskog dijela, razvijao se i sam projekt. Upravo izgrađenom završnom fazom, marina je dobila sveukupno 450 vezova, od ćega je 80 vezova opremljeno za prihvat plovila od 25 do 80 metara duljine. U gradnji marine korištena je najmodernija tehnologija i oprema, većina opreme instalirana je po prvi put u Hrvatskoj, i sa razlogom možemo reći da je zasigurno marina sa sveukupno najboljom tehničkom opremljenošću na Jadranu. 2011, znaći još uvijek u gradnji, marina je dobila prestižnih 5 sidara po ocjeni britanske udruge nautičkih marina.

Karakteristike

Naziv projekta: Marina Mandalina
Lokacija: Šibenik
Investitor: NCP Marina Mandalina
Kapacitet marine: 450 vezova od čega 80 vezova za megajahte
Radovi: Projektiranje, izgradnja i instalacija 8 gatova sa sidrenim sustavima gatova i plovila, te kompletnom instalacijom
Budget: 5.500.000 €
Godina dovršenja: 2012.
Posebnost: Ključ u ruke izvedba, sa najmodernijim tehničkim rješenjima,
pojedina oprema po prvi put je korištena u Hrvatskoj
Proizvodi: Pontoni M3300HDSM3820BRS i M4320BRK; Seaflex elementi, fingersi; servisni ormarići Rolec i Plus marin; pumpa za otpadne vode

Marina je izgrađena u prirodno vrlo dobro zaštićenom akvatoriju šibenske luke. Najveći izazov projektu je velika dubina, i projekat sidrenja gatova i velikih plovila. Ukupno 8 plutajučih gatova formirano je najvećim dijelom od Heavy Duty betonskih pontona M3315HDS širine 3 metra, čime je u stvari postavljen novi standard u razvoju marina ukupno u Hrvatskoj.

Kao zaštita od juga i fizička brana prema šibenskom brodogradilištu, južni gat je formiran od valobranskog elementa tip M3820BRS, a od istih valobranskih elemenata formirani su i T zaštitni valobrani na krajevima gatova. Sedmi gat ispred glavne recepcije formiran je od valobranskih elemenata M4320BRK, mase 40 tona i širine 4 metra. Dijelom kako bi zaštitio južni dio marine od sjevernih i zapadnih vjetrova, a dijelom da bi pružio siguran vez za 32 plovila duljine do 35 metara, sa obje strane gata. Od ovih teških valobranskih elemenata izgrađen je i sjeverni lukobran, štiteći tako akvatorij marine od sjevernih i sjeverozapadnih vjetrova. Sveukupno je 8 gatova formirano od 94 Marinetek betonskih pontonskih elementa.

Dubina na kraju gatova je od 25 do 28 metara, srednja dubina u marini je preko 15 metara. Zbog velike dubine korišteni su po prvi put na Jadranu Seaflex sidreni elementi. Ukupno 164 Seaflex sidrenih elemenata drži sa izuzetnom sigurnošću i stabilnošću sve gatove na svom mjestu i po najjačim vjetrovima, uz minimalno lateralno odmicanje.

Jednako tako zbog velikih dubina, u južnom dijelu marine nije korišten uobičajeni četverovez, odnosno mediteranski sistem sidrenja plovila, sa dva sidrena konopca po pramcu. Uz gatove je instalirano 150 čeličnih ‘fingera’ formirajuči tako boxove za po dva plovila. Svi brodovi u marini imaju svoje točno određeno mjesto, međusobno se ne dodiruju, a privez je osiguran krmom prema pontonu i sa jednim bolom na finger. Pristup plovilu je omogučen preko krme i preko boka. Nema prljavih i školjkama pokrivenih pramčanih mooringa koje je potrebno zatezati na pramcu, pristup vezu je jednostavan i za najneiskusnije skipere, nema zapetljavanja kobilicom u konopce drugih plovila na vezu, ili u vlastiti konopac propelerom pri pristajanju ili napuštanju gata… Održavanje opreme za privez je jednostavno, posada marine kao i korisnici jahti izuzetno su zadovoljni ovakvim rješenjem.

Opskrba strujom i vodom osigurana je za svaki vez odgovarajučim priključkom. Servisni ormarići Rolec (UK) u južnom dijelu marine, te Plus Marine (Italija) osiguravaju dovoljno energije svakom plovilu. Naplata struje organizirana je prema potrošnji za svaki priključak posebno, prepaid sustavom. U sjevernom dijelu marine osigurani su priključci sa trofaznom strujom od 63 Amp, do 600 Amp. Čelične bitve na obali nosivosti su do 250 kN, a uz sjeverni lukobran postavljen je pump out sistem za pražnjenje otpadnih voda iz plovila

Novosti

Uspješno završena izgradnja marine Portonovi u Crnoj Gori

Uspješno završena izgradnja marine Portonovi u Crnoj Gori

Nakon gotovo godine dana od početnih pregovora odnosno definiranja svih potrebnih segmenata projekta i sklapanja ugovora sa tvrtkom Azmont Investments, uskoro se privodi kraju jedan od naših najznačajnijih projekata u
Marineteku je povjerena izgradnja komunalne lučice u dubrovačkoj gruškoj luci

Marineteku je povjerena izgradnja komunalne lučice u dubrovačkoj gruškoj luci

Ravnatelj Županijske lučke uprave Dubrovnik Željko Dadić i direktor šibenske tvrtke Marinetek NCP Boris Miškić potpisali su u četvrtak, 4. svibnja u Palači Ranjina Ugovor o izvođenju radova na izradi

O nama

Boris Miškić
Boris Miškić Direktor, Marinetek NCP
Smatramo da veliki poslovi traže srce i predanost. S obzirom na to da smo strastveni u svom poslu, nastojimo postići najbolje.

Strast je u srcu naše tvrtke. Naša energija, stav i želja je napraviti izvrstan proizvod i uslugu kako bi zadovoljili potrebe kupaca. Naša strast je biti i ostati najbolji na tržištu.