Skip to content

Preuzimanjem Brodotrogira dd od strane Kermes Grupe i poduzetnika Danka Končara, započela je nova faza razvoja nautičkog turizma i nautičke djelatnosti općenito na području Trogira. Uzevši u obzir izuzetan potencijal, odmah je započeto sa realizacijom jednog od najvećih i najkompleksnijih nautičkih centara na Jadranu. Cilj Servisnog centra Trogir (SCT) je da se pozicionira kao marina najviše kategorije u regionalnoj ponudi vrhunskih usluga održavanja svih vrsta plovila. Vizija SCT-a je postaviti nove standarde nudeći potpunu uslugu za sve vrste plovila na najvećoj razini kvalitete.

Sa završetkom projekta, Marina Trogir će postati marina prve kategorije (5 sidara), s vezovima u moru kao i na kopnu, s mogućnošću pružanja usluga održavanja i servisiranja jahti svih veličina. Po završetku izgradnje, marina broji 256 vezova za plovila duljine od 12 do 25 m i 30 vezova za velike jahte.

U prvoj fazi razvoja Marine Trogir, Marinetek je instalirao 6 plutajućih gatova duljine od 50 do 80 metara. Prvih pet gatova, počevši od istoka, izvedeni su od 23 Heavy Duty betonska pontonska elementa, i na njima je predviđen smještaj 133 plovila duljine do 25 m. Gat prvi prema zapadu je izveden od valobranskih pontonskih elemenata, radi bolje zaštite akvatorija marine.

marina-Trogir-projekcijamarina-Trogir-projekcija
Brodotrogir-gatBrodotrogir-gat
marina-Trogir-projekcija-1marina-Trogir-projekcija-1
Brodotrogir-ponton-izgradnjaBrodotrogir-ponton-izgradnja
Situacija-gradjevinskog-oblikovanjaSituacija-gradjevinskog-oblikovanja
brodotrogir-marinabrodotrogir-marina
Panoramska-duž-Marine-Trogir-konačnaPanoramska-duž-Marine-Trogir-konačna
Panoramska-ispred-Marina-TrogirPanoramska-ispred-Marina-Trogir
DJI_0665DJI_0665
Panoramska-s-zapada-verzija-13Panoramska-s-zapada-verzija-13
rainbowrainbow

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Naziv projekta:
Marina Trogir
Lokacija:
Trogir
Investitor:
Servisni centar Trogir
Kapacitet marine:
256 vezova za plovila duljine od 12 do 25 m i 30 vezova za velike jahte duljine od 25 do 120 metara
Radovi:
Gradnja, doprema i instalacija 9 novih gatova sa sidrenim sustavima gatova i plovila, te sistem sidrenja za megajahte
Budget:
1,2M €
Godina dovršenja:
2014., 2015. i 2018.
Proizvodi:
pontoni M3315HDS, valobranski pontoni M3816 i M3820BRS
Posebnost:
sidrenim sustavom predviđena je jaka morska struja u marini, te oformljen sustav priveza jahti do 25 m duljine na pontonima te jahti do 60 metara duljine u četverovezu krmom prema obali. Zbog visine obale, koriste se pristupni mostovi od nerđajučeg čelika duljine 8 metara

Servisne ormariće na gatovima su proizvela je tvrtka Marex Elektrostroj iz Zadra, i u njih je ugrađen Smart sistem kontrole potrošnje i naplate vode i električne energije. Svečano otvaranje održano je u srpnju 2014, uz prisustvo brojnih uzvanika iz struke, društvenog i političkog života.
Druga faza izgradnje marine obuhvatila je produljenje šestog gata i instalaciju sedmog valobranskog gata do lipnja 2015, uz koje je izvršena instalacija sidrenog sustava za još tridesetak većih plovila. Pored toga, izvršeno je i uređenje obale između novog valobranskog gata i Rta Čubrijan, gdje će biti moguće prihvatiti 10 jahti duljine do 60 metara.

Treća faza se odvijala početkom 2018. godine, a uključivala je izgradnju i instalaciju osam elementa valobrana tipa M3816BRS za formiranje dva plutajuća (A8 i A9) gata u ukupnoj dužini od 128 m. S novim pristaništima formirali su se novih 50 vezova za standardne charter brodove, sa svim potrebnim sadržajima i uslugama koje ova vrhunska marina nudi svojim klijentima.

Skip to content