Preuzimanjem Brodotrogira dd od strane Kermes Grupe i poduzetnika Danka Končara, započela je nova faza razvoja nautičkog turizma i nautičke djelatnosti općenito na području Trogira. Uzevši u obzir izuzetan potencijal, odmah je započeto sa realizacijom jednog od najvećih i najkompleksnijih nautičkih centara na Jadranu. Cilj Servisnog centra Trogir (SCT) je da se pozicionira kao marina najviše kategorije u regionalnoj ponudi vrhunskih usluga održavanja svih vrsta plovila. Vizija SCT-a je postaviti nove standarde nudeći potpunu uslugu za sve vrste plovila na najvećoj razini kvalitete.
Sa završetkom projekta, Marina Trogir će postati marina prve kategorije (5 sidara), s vezovima u moru kao i na kopnu, s mogućnošću pružanja usluga održavanja i servisiranja jahti svih veličina. Po završetku izgradnje, marina broji 256 vezova za plovila duljine od 12 do 25 m i 30 vezova za velike jahte.
U prvoj fazi razvoja Marine Trogir, Marinetek je instalirao 6 plutajućih gatova duljine od 50 do 80 metara. Prvih pet gatova, počevši od istoka, izvedeni su od 23 Heavy Duty betonska pontonska elementa, i na njima je predviđen smještaj 133 plovila duljine do 25 m. Gat prvi prema zapadu je izveden od valobranskih pontonskih elemenata, radi bolje zaštite akvatorija marine.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Naziv projekta: | Marina Trogir |
---|---|
Lokacija: | Trogir |
Investitor: | Servisni centar Trogir |
Kapacitet marine: | 256 vezova za plovila duljine od 12 do 25 m i 30 vezova za velike jahte duljine od 25 do 120 metara |
Radovi: | Gradnja, doprema i instalacija 9 novih gatova sa sidrenim sustavima gatova i plovila, te sistem sidrenja za megajahte |
Budget: | 1,2M € |
Godina dovršenja: | 2014., 2015. i 2018. |
Proizvodi: | pontoni M3315HDS, valobranski pontoni M3816 i M3820BRS |
Posebnost: | sidrenim sustavom predviđena je jaka morska struja u marini, te oformljen sustav priveza jahti do 25 m duljine na pontonima te jahti do 60 metara duljine u četverovezu krmom prema obali. Zbog visine obale, koriste se pristupni mostovi od nerđajučeg čelika duljine 8 metara |
Servisne ormariće na gatovima su proizvela je tvrtka Marex Elektrostroj iz Zadra, i u njih je ugrađen Smart sistem kontrole potrošnje i naplate vode i električne energije. Svečano otvaranje održano je u srpnju 2014, uz prisustvo brojnih uzvanika iz struke, društvenog i političkog života.
Druga faza izgradnje marine obuhvatila je produljenje šestog gata i instalaciju sedmog valobranskog gata do lipnja 2015, uz koje je izvršena instalacija sidrenog sustava za još tridesetak većih plovila. Pored toga, izvršeno je i uređenje obale između novog valobranskog gata i Rta Čubrijan, gdje će biti moguće prihvatiti 10 jahti duljine do 60 metara.
Treća faza se odvijala početkom 2018. godine, a uključivala je izgradnju i instalaciju osam elementa valobrana tipa M3816BRS za formiranje dva plutajuća (A8 i A9) gata u ukupnoj dužini od 128 m. S novim pristaništima formirali su se novih 50 vezova za standardne charter brodove, sa svim potrebnim sadržajima i uslugama koje ova vrhunska marina nudi svojim klijentima.