Skip to content

NCP Marina Mandalina

NCP Marina Mandalina prva je marina u Hrvatskoj sa posebnim dijelom marine opremljenom isključivo za prihvat megajahti. Razvoj marine započeo je 2006. godine postavljanjem tri gata sa ukupno 180 standardnih vezova. Razvojem marine, i širenjem koncesijskog dijela, razvijao se i sam projekt. Upravo izgrađenom završnom fazom, marina je dobila sveukupno 450 vezova, od ćega je 80 vezova opremljeno za prihvat plovila od 25 do 80 metara duljine. U gradnji marine korištena je najmodernija tehnologija i oprema, većina opreme instalirana je po prvi put u Hrvatskoj, i sa razlogom možemo reći da je zasigurno marina sa sveukupno najboljom tehničkom opremljenošću na Jadranu. 2011, znaći još uvijek u gradnji, marina je dobila prestižnih 5 sidara po ocjeni britanske udruge nautičkih marina.

ncp-marina-mandalina-2ncp-marina-mandalina-2
Marina-Mandalina-F-pontonMarina-Mandalina-F-ponton
marinetek-ncp-umjetno-finsko-drvomarinetek-ncp-umjetno-finsko-drvo
ncp-marina-mandalina-gat-C-ncp-marina-mandalina-gat-C-
marina-mandalina-3marina-mandalina-3
ncp-marina-mandalina-hwavy-dutyncp-marina-mandalina-hwavy-duty

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Naziv projekta:
Marina Mandalina
Lokacija:
Šibenik
Investitor:
NCP Marina Mandalina
Kapacitet marine:
450 vezova od čega 80 vezova za megajahte
Radovi:
Projektiranje, izgradnja i instalacija 8 gatova sa sidrenim sustavima gatova i plovila, te kompletnom instalacijom
Budget:
5.500.000 €
Godina dovršenja:
2012.
Proizvodi:
Pontoni M3300HDS, M3820BRS i M4320BRK; Seaflex elementi, fingersi; servisni ormarići Rolec i Plus marin; pumpa za otpadne vode
Posebnost:
Ključ u ruke izvedba, sa najmodernijim tehničkim rješenjima, pojedina oprema po prvi put je korištena u Hrvatskoj

Marina je izgrađena u prirodno vrlo dobro zaštićenom akvatoriju šibenske luke. Najveći izazov projektu je velika dubina, i projekat sidrenja gatova i velikih plovila. Ukupno 8 plutajučih gatova formirano je najvećim dijelom od Heavy Duty betonskih pontona M3315HDS širine 3 metra, čime je u stvari postavljen novi standard u razvoju marina ukupno u Hrvatskoj.

Kao zaštita od juga i fizička brana prema šibenskom brodogradilištu, južni gat je formiran od valobranskog elementa tip M3820BRS, a od istih valobranskih elemenata formirani su i T zaštitni valobrani na krajevima gatova. Sedmi gat ispred glavne recepcije formiran je od valobranskih elemenata M4320BRK, mase 40 tona i širine 4 metra. Dijelom kako bi zaštitio južni dio marine od sjevernih i zapadnih vjetrova, a dijelom da bi pružio siguran vez za 32 plovila duljine do 35 metara, sa obje strane gata. Od ovih teških valobranskih elemenata izgrađen je i sjeverni lukobran, štiteći tako akvatorij marine od sjevernih i sjeverozapadnih vjetrova. Sveukupno je 8 gatova formirano od 94 Marinetek betonskih pontonskih elementa.

Dubina na kraju gatova je od 25 do 28 metara, srednja dubina u marini je preko 15 metara. Zbog velike dubine korišteni su po prvi put na Jadranu Seaflex sidreni elementi. Ukupno 164 Seaflex sidrenih elemenata drži sa izuzetnom sigurnošću i stabilnošću sve gatove na svom mjestu i po najjačim vjetrovima, uz minimalno lateralno odmicanje.

Jednako tako zbog velikih dubina, u južnom dijelu marine nije korišten uobičajeni četverovez, odnosno mediteranski sistem sidrenja plovila, sa dva sidrena konopca po pramcu. Uz gatove je instalirano 150 čeličnih ‘fingera’ formirajuči tako boxove za po dva plovila. Svi brodovi u marini imaju svoje točno određeno mjesto, međusobno se ne dodiruju, a privez je osiguran krmom prema pontonu i sa jednim bolom na finger. Pristup plovilu je omogučen preko krme i preko boka. Nema prljavih i školjkama pokrivenih pramčanih mooringa koje je potrebno zatezati na pramcu, pristup vezu je jednostavan i za najneiskusnije skipere, nema zapetljavanja kobilicom u konopce drugih plovila na vezu, ili u vlastiti konopac propelerom pri pristajanju ili napuštanju gata… Održavanje opreme za privez je jednostavno, posada marine kao i korisnici jahti izuzetno su zadovoljni ovakvim rješenjem.

Opskrba strujom i vodom osigurana je za svaki vez odgovarajučim priključkom. Servisni ormarići Rolec (UK) u južnom dijelu marine, te Plus Marine (Italija) osiguravaju dovoljno energije svakom plovilu. Naplata struje organizirana je prema potrošnji za svaki priključak posebno, prepaid sustavom. U sjevernom dijelu marine osigurani su priključci sa trofaznom strujom od 63 Amp, do 600 Amp. Čelične bitve na obali nosivosti su do 250 kN, a uz sjeverni lukobran postavljen je pump out sistem za pražnjenje otpadnih voda iz plovila

NOVOSTI
PONTONSKI ELEMENTI
Bill-Green
The finished product is a tribute to all concerned...and it is a great point of reference for Marinetek.
Bill Green
Technical & Projects Director
Camper & Nicholsons Marinas Ltd
doris-perucic
For many years ACI Club has reliable partner in MARINETEK NCP and their „know-how“ – „float-how“ approach is always assurance to have the best solutions, technology and quality possible.
Doris Peručić
Member of the board – CEO
ACI d.d.
Sven-Delić-1024x682
Marinetek NCP delivered in extremely short term of 4 months 4 new pontoons to marina Agana that offer safety, stability and commodity to our clients. We are utterly satisfied with their services, competence and efficiency.
Sven Delić
Član uprave
JAHTING SPORT AGANA d.o.o
goran-raznjevic-2
U Marinetek NCP dobili smo prije svega partnera uz čiju će podršku, znanje i iskustvo Marina Kornati i Ilirija d.d. nadalje ostati jedna od tri vodeće nautičke luke na Jadranu, ali dodatno obogaćena i modernizirana implementacijom najboljih postojećih tehničkih rješenja.
Goran Ražnjević
Predsjednik uprave
Ilirija d.d.

TREBATE POMOĆ?

Obratite nam se s povjerenjem.

Skip to content