Marina Skradin smještena je nadomak Nacionalnog parka Krka, na toku rijeke Krke, odmah uz gradić Skradin. Zbog svog prirodnog položaja, prekrasne prirode, te grada Skradina sa izuzetnom gastronomskom ponudom, marina tijekom sezone ostvaruje najznačajnije prihode od kratkotrajnih posjeta nautičara. Posebna specifičnost su velike jahte, čiji vlasnici su odavno ucrtali Skradin kao jedno od svojih najpoželjnijih odredišta.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Naziv projekta: | ACI Marina Skradin |
---|---|
Lokacija: | Skradin |
Investitor: | ACI Club d.d. |
Radovi: | Plutajući betonski pontoni sa opremom za privez turističkih brodova i brodica, za pristanišni gat u luci Skradin (2006.). Dobava i montaža gatova u ACI Marini Skradin (2007.). |
Budget: | 2,200.000 Kn + 4,900.000 Kn |
Proizvodi: | Pontoni M3315HD, HD3300, M3820BRS, Aluminijske bitve Yacht Bollard Type 1 (Marinretek Finland),.. |
Radovi u ACI marini Skradin su započeli 2006. godine i to isporukom i instalacijom betonskih pontona sa opremom za privez turističkih brodova i brodica, za pristanišni gat u luci Skradin. Tada su isporučena dva armiranobetonska kontinuirana pontona tipa M3315HD.
- povezni okovi za HD3300 seriju, 1 komplet
- bočni drveni odbojnici, te dodatni drveni odbojnik na čelu gata
- ugrađeni servisni kanali za instalacije na obje strane po cijeloj duljini gata
- bitve aluminijske tip Yacht Bollard Type 1 (Marinetek Finland) učvršćene na gatu sa obje strane, čvrstoće 50kN, ukupno 16 komada
- okov za ogradu, čelični, vruće galvanizirani, 20 komada
Isporučeni pontoni i oprema (Svibanj 2007.):
- armiranobetonski kontinuirani ponton tip M3315HDS, pet komada,
- armiranobetonski kontinuirani valobranski ponton tip M3820BRS, četri komada,
- bočni drveni odbojnici
- dodatne kuke za sidrenje 28 mm, 20 kom
- ugrađeni servisni kanali za instalacije na obje strane po cijeloj duljini gata
- bitve INOX 25 kN, 103 kom – bitve INOX 50 kN, 12 kom
- hvatište za sidenje po svakom pontonu četiri kom
- pristupni lučni mostovi sa ugradnjom 2 kom
- energetski ormarići po zahtjevu investitora tip Rolec
Kostrukcija od elemenata građevinske skele, koja je prije dvadeset godina postavljena kao ‘privremeni’ prilaz sa gata A prema gatu B i ostatku marine, zamijenjen je ‘tailor made’ posebno projektiranim lučnim mostom, oslonjenim na Marinetek Heavy Duty plutajuče pontone. Konstrukcijskom izvedbom osigurana je izuzetna fleksibilnost i nesmetan prijelaz tijekom najvećih promjena visine vode, a lučnom izvedbom osigurana je mogučnost prolaza brodicama loalnog stanovištva ispod njega. Sama marina dobila je još jednu prekrasnu vizuru, posebno po noći kad je most i prolaz ispod njega osvijetljen LED rasvjetom.
Nakon 20 godina od osnutka marine, ACI Club dd kao investitor odlučio se na proširenje i rekonstrukciju stare marine, sa osnovnom idejom kvalitetnije usluge posjetiteljima, posebno sa većim plovilima
Gat C zamijenjen je Marinetek Heavy Duty pontonom 3 metra širine, a gatovi D i E, prilagođeni su zahtjevu za prihvat velikih jahti. Sastavljeni su od teških valobranskih elemenata M3820BRS, sa priveznim bitvama nosivosti 100kN, i servisnim ormaričima sa priključcima do 250Amp. Sa vanjske strane gata E formiran je sidreni sustav za siguran prihvat megajahti do 50 metara duljine. Sidreni sustavi gatova C, D i E izvedeni su Seaflex elementima.