Skip to content

Porto Re Kraljevica

Područje sjevernog Jadrana, a posebno akvatorij Riječkog zaljeva i podvelebitskog primorja, izrazito je deficitarno što se tiće sigurnih nautičkih vezova. Od ACI marine Ičići na sjeveru, nema službenih nautičkih vezova na obali sve do zadarskih marina. Zato je hvale vrijedna inicijativa ŽLU Bakar – Kraljevica – Kostrena i privatnih investitora tvrtke SkyDeal Marine za gradnjom novih komercijalnih nautičkih vezova na području Kraljevice i Bakarskog zaljeva.

Dovršetak dijela autoceste od Riječke obilaznice pa do spoja na Krčki most, dao je ovoj lokacji izuzetnu vrijednost. Kraljevica je postala jedna od najpristupačnijih lokacija na obali, pa će osim domaćih ljudi i standardnih potreba za vezovima, za vezove u Kraljevici konkurirati i vlasnici plovila iz šireg okruženja, srednje i zapadne Europe.

Porto-re-3Porto-re-3
Porto-re-mosticPorto-re-mostic
Porto-re-pontonPorto-re-ponton
Porto-re-panoramaPorto-re-panorama
Porto-re-mostic2Porto-re-mostic2
layout-bakaraclayout-bakarac
luka-Dobraluka-Dobra
luka-Kraljevicaluka-Kraljevica
luka-Bakaracluka-Bakarac
Porto-re-2Porto-re-2

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Naziv projekta:
Porto Re – Kraljevica
Lokacija:
Luka Kraljevica i Bakarski zaljev
Investitor:
SkyDeal Marine Šibenik
Kapacitet marine:
oko 200 vezova u moru na tri lokacije, 50 suhih vezova
Radovi:
Izgradnja obalne šetnice i plutajučih valobrana u Kraljevici, gradnja pontonske marine – plutajućih gatova i plutajućih valobrana u Bakarcu, gradnja obale sa vezovima i prostora za suhi vez na Dobri
Budget:
4M €
Godina dovršenja:
2016.
Proizvodi:
Pontoni M3015AC, valobranski elementi M4320BRK
Posebnost:
Gradnja nekoliko privezišta sa različitim konfiguracijama, na nekoliko lokacija

Projekt predviđa formiranje luka na tri lokacije. Na području luke Kraljevica, u podnožju izuzetnog dvorca Frankopan izgraditi će se manje privezište za oko 40 plovila duljine do 30 metara. U akvatoriju ispred Bakarca, nešto sjevernije od postojeće komunalne lučice, formirati će se pontonska marina sa oko 140 godišnjih vezova za plovila. Nešto sjevernije, na lokaciji Dobra, sagraditi će se nova riva sa suhim vezom, dizalicom, servisnim centrom, recepcijom i ostalim nužnim sadržajima za formiranje novog nautičkog centra. Uz novu rivu naći će mjesta dvadesetak većih jahti.
Sve tri lokacije djelovati će pod zajedničkom upravom, noseći staro ime kraljevačke luke Porto Re. Radovi na gradnji privezišta podno dvorca Frankopan započeli su u travnju 2015.

Sve tri lokacije biti će u funkciji svakako neposredno nakon kraja ljeta 2016, formiranjem servisnog centra na Dobri, na vrijeme za početak pružanja usluge zimovanja i serviriranja jahti, ne samo na vezu u novoj marini, već i šire.

NOVOSTI
PONTONSKI ELEMENTI
Bill-Green
The finished product is a tribute to all concerned...and it is a great point of reference for Marinetek.
Bill Green
Technical & Projects Director
Camper & Nicholsons Marinas Ltd
doris-perucic
For many years ACI Club has reliable partner in MARINETEK NCP and their „know-how“ – „float-how“ approach is always assurance to have the best solutions, technology and quality possible.
Doris Peručić
Member of the board – CEO
ACI d.d.
Sven-Delić-1024x682
Marinetek NCP delivered in extremely short term of 4 months 4 new pontoons to marina Agana that offer safety, stability and commodity to our clients. We are utterly satisfied with their services, competence and efficiency.
Sven Delić
Član uprave
JAHTING SPORT AGANA d.o.o
goran-raznjevic-2
U Marinetek NCP dobili smo prije svega partnera uz čiju će podršku, znanje i iskustvo Marina Kornati i Ilirija d.d. nadalje ostati jedna od tri vodeće nautičke luke na Jadranu, ali dodatno obogaćena i modernizirana implementacijom najboljih postojećih tehničkih rješenja.
Goran Ražnjević
Predsjednik uprave
Ilirija d.d.

TREBATE POMOĆ?

Obratite nam se s povjerenjem.

Skip to content